Wednesday 23 May 2018

كاشي كاري سرويس بهداشتي

دنياي كاشي و سراميك با داشتن طرح ها و رنگ هاي متفاوت يكي از هيجان انگيز ترين دنياها در دكوراسيون داخلي به شمار مي آيد و بسياري از افراد هنگام انتخاب كاشي و سراميك دچار سردرگمي هاي خاص خود مي شوند و نمي توانند كاشي و سراميك مورد نظر خود را خريداري كنند . در اين مطلب ما تصميم گرفيتم در مورد كاشي كاري سرويس بهداشتي و نكاتي كه بايد  به آن توجه كنيد را توضيح دهيم. هنگام انتخاب كاشي و سراميك سرويس بهداشتي بايد به عوامل متعددي توجه داشته باشيد نوع دكوراسيون بهداشتي شما در انتخاب نوع كاشي و سراميك تاثير بسزايي دارد و هنگام كاشي كاري سرويس بهداشتي بايد بيش از حد به آن توجه داشته باشيد. از ديگر عوامل مي توان به  مقاومت در برابر لغزش ها ، جنس كاشي و سراميك و مواد درون آن از ديگر نكاتي است كخه هنگام خريد و كاشي كاري سرويس بهداشتي بايد به آن توجه داشته باشيد. در اين مطلب تصميم گرفتيم 10 نكته اي كه بايد هنگام خريد كاشي و سراميك سرويس بهداشني به آن توجه داشته باشيد را بررسي كنيم. با ما همراه باشيد تا اطلاعات جديدي در خصوص كاشي كاري سرويس بهداشتي (حمام و دستشويي) به دست آوريد.
۱. كاشي هاي كوچك براي سطوح منحني دار درحمام
اگر دكوراسيون حمام شما داراي منحني است و يا اينكه تصميم به ساخت سكوي دوش منحني داريد بهتر است از كاشي هاي كوچك براي پوشاندن اين سطوح استفاده كنيد. بنابراين نوع كاشي كه براي اين سطوح انتخاب مي كنيد بايد داراي جب آب پاييني باشد و با رطوبت نيز سازگاري خاصي داشته باشد. از مزيت هاي كاشي هاي كوچك اين است كه باعث مي شود منحني ها و انحناهاي موجود در طرح را براي حمام خود دقيق شكل دهيد.


۲. احساس لذت با انتخاب كاشي مناسب
نشستن بر روي يك سطح صاف احساس ارامش به افراد نسبت به نشستن بر روي كاشي هاي كوچك دست مي دهد. همانطور كه نسشتن بر روي سكوهاي تيز و صاف ممكن است بريا شما خسته كننده باشد . بنابراين هنگام كاشيكاري حمام و سرويس بهداشتي بهتر است كاشي به همرا قابي انتخاب كنيد كه قابليت گرد شدن را داشته باشد.

۳. انتخاب كاشي موزاييكي براي حمام
در انتخاب كاشي موزاييكي براي سرويس بهداشتي ترجيحا كاشي هايي را انتخاب كنيد كه متناسب با دكوراسيون و سليقه شما است و هنگام كاشي كاري سرويس بهداشتي نيز اصولي است كه كاشي با سطح زيرين خود تماس داشته باشد  و به اين صورت نباشد كه تمام سطح بين ديوار و يا كف با چسب پر شود.

۴. كاشي هاي شيشه اي رنگي  در حمام
شيشه در حمام داراي برخي از معايب است به عنوا ن مثال برخي از شيشه هاي شفاف بخار و آب حبس شده در پشت خود را نشان مي دهند كه اصطلاحه به آن تله آب و يا بخار گفته مي شود و باعث ايجاد ظاهري ناخوشايند در دكوراسيون سرويس بهداشتي شما خواهد شد. بنابراين اگر تصميم شما جدي است بهتر است كه كاشي هاي شيشه اي با سايز كوچك را براي اين كار انتخاب كنيد.
۵. استفاده از چند كاشي در كاشي كاري سرويس بهداشتي
برخي از افراد براي ايجاد جلوه اي متفاوت از چند رنگ و يا نوع كاشي براي دكوراسيون سرويس بهداشتي خود استفاده مي كنند بارها شده است كه رنگ كاشي يك قسمت از ديوار از ديگر قسمت ها كاملا متفاوت است.

۶. كاشي هاي كوچك و سقف شيب دار حمام
مجهز بودن سقف هاي شيب دارد در حمام هاي بخار ار اهميت بالايي برخوردار است. چنانچه براي پوشاندن سقف ها از كاشي هاي كوچك استفاده كنيد ظاهر آنها را براي شما خوشايندتر خواهد كرد
۷. استفاده ازكاشي هاي بزرگ در سرويس بهداشتي
اگر علاقه اي به تنوع رنگ نداريد و مي خواهيد كف حمام و سرويس بهداشتي شما علاوه بر داشتن طرح و رنگ يكنواخت از طول عمر بسيار بالاتري نيز برخوردار باشد بهتر است از كاشي هاي بزرگ بريا اين كار استفاده كنيد. استفاده از كاشي هاي بزرگ در سراسر حمام باعث بزرگتر جلوه دادن حمام شما مي شود. هنگام انتخاب كاشي هاي بزرگ به سطح مقاوت آن در برابر ضربه , و لغزش توجه داشته باشيد.
۸. نظافت وتميزي كاشي سرويس بهداشتي
اگر حوصله تميز كردن دوره اي كاشي و سراميك سرويس بهداشتي خود را نداريد بهتر است از كاشي هاي بزرگ و رنگ تيره استفاده كنيد زيرا تميز كرن كاشي هاي بزرگ به مراتب از كاشي هاي موزاييكي و كوچك راحت تر است.
۹. قاب كردن كاشي كوچك با كاشي بزرگ
اممكن است بسياري از افراد طرحي را براي كاشي سرويس بهداشتي خود انتخاب كنند كه از مقاوت زيادي در برابر لغزش  داشته باشد بنابريان نمي توان اين طرح كاشي را زير دوش كار كرد و شما مي توانيد از كاشي هاي كوچك استفاده كرده و آن را با طرح دلخواه خود قاب كنيد، كاشي هاي كوچك با داشتن بندكشي بيشتر نسبت به كاشي هاي بزرگ از مقاوت بيشتري در برابر لغزش برخوردار هستند.
۱۰. كاشي هاي مشابه كوچك و بزرگ در حمام
اگر به رنگ انتخاب شده علاقه بسياري داريد مي توانيد از كاشي هاي مشابه اما در ابعاد مختلف براي زيباسازي سرويس بهداشتي خود استفاده كنيد. مي توان كاشي هاي بزرگ را براي ديوار و كاشي هاي كوچك را براي كف حمام استفاده كرد.كاشي كاري در حمام و سرويس بهداشتي مي تواند بهترين گزينه بري ايجاد تحول و زيباسازي اين مكانها باشد. طرح بندي و چيدمتن منظم آن از اصولي است كه هنگام كاشي كاري سرويس بهداشتي بايد به آن توجه داشته باشيد. توجه نگردن به اين امر باعث مي شود كه آخر كار طرحي دلچسب و عالي نداشته باشيد. شما مي توانيد د رسرويس هاي بهداشتي به دليل كوچك تر بودن فضا نسبت به فضاي خانه طرح هاي مورد نظر خود را به بهترين شكل ممكن پياده سازي كنيد بنابريان در گتم اول بهتر با جست وجو در سايت كاشيران و ديگر سايت ها مدل و نوع كاشي مورد نظر خود را انتخاب كرده و طرح مورد نظر كاشي و سراميك خود را بچينيد. استفاده از وسايل لوكس مي تواند در زيبايي اين مكان ها تاثير بسزايي داشته باشد. كاشي با زيبايي كه به خانه شما مي بخشد مي تواند تاثير بسزايي در تعيين قيمت آن داشته باشد بنابراين بهتر است كه  از طرح هاي لوكس و شيك به جاي طرح هاي ساده و سفيد استفاده كنيد
با توجه به ميزان فضايي كه در سرويس بهداشتي در اختيار شما است شما مي توانيد اقدام به خريد كنيد اگر از مساحت كمي برخوردار هستيد بهتر است كه از كاشي هاي كوچك استفاده كنيد و بالعكس كاشي هاي بزرگ به نسبت سنگين تر هستند بنابراين بهتر است كه قبل از بررسي كنيد كه ديوار ها تحمل اين ميزان بار را دارند يا خير. در سرويس بهداشت يو حمام به دليل مجاورت مستقيم با آب و رطوبت بايد از ميزان مقاوت بالايي در برابر لغزش برخوردار باشد كه منجرب به ليز خوردن افراد در حمام نشود. 

No comments:

Post a Comment