Tuesday 29 January 2019

بک لینک سازی رایگان

بهترین روش های لینک سازی کدومند؟

روش های خیلی زیادی برای گرفتن بک  لینک و لینک سازی وجود داره که با توجه به نوع کسب و کار و رقابت موجود توی کلمات کلیدی اون پیش گرفته میشه.

تو این بخش چند روش عمده لینک سازی رو با ایرادات و ریزه کاریاش بررسی میکنیم:

لینک سازی در شبکه های اجتماعی

حدود 50 تا شبکه اجتماعی خیلی خوب توی دنیا وجود داره که با عضویت و ساخت پروفایل داخل هر کدوم از اون ها میتونیم بک  لینک های بسیار مفید و موثری رو بدست بیاریم.
این مورد یکی از بهترین روش های لینک سازی محسوب میشه از نظر من چون هم سایت هایی که ازشون لینک میگیریم خیلی معتبر و پر بازدید هستن و هم خود گوگل هم به فعالیت توی شبکه های اجتماعی همیشه تشویق کرده و نمیتونه موجب تخلف یا روش های دور زدن بهش نگاه کنه!
لینک سازی در انجمن ها و تالار های گفتگو
یکی دیگه از بستر هایی که میشه با پروفایل سازی داخلش اقدام به گرفتن بک لینک با کیفیت کرد، سایت های forum و انجمن ها هستند که بخصوص برای سایت های ایرانی خیلی بکارتون میان و با استفاده از اون ها می تونید بک لینک های خیلی خوب و موثر از سایت های فارسی بگیرید.
ایرادی که توی این نوع بک لینک زدن وجود داره دیر واکشی شدن و یا زمان هایی واکشی نشدن این بک لینک هاست.
برای اینکه به این مشکل نخورید، حتما بعد از عضو شدن، توی تاپیک ها و مطالب سایت کامت بزارید تا لینک پروفایل شما بیشتر توی اون سایت پخش بشه.
این کار 2 تا سود برای شما داره یکی اینکه پروفایل شما توی صفحات زیادی معرفی میشه ( خوراکش صفحه های پر بازدیده ) و سود دیگش اینه که توی اکثر فروم ها زیر کتمنت شمت امضاتون هم قرار میگیره که اون هم لینک میشه ( داخل امضاتون هم حتما لینک بزارید. )

دوستان بعد از اینکه لینکتون قرار گرفت یه کلیک هم روش بکنید این هم خیلی میتونه روند شناسوندن لینک به ربات هارو تسریع کنه.
اگر همه این کار هارو خوب انجام بدید، لینک سازی توی فروم ها هم یکی از بهترین روش هاست. مخصوصا فروم های فارسی زبان.

 بک لینک رایگان

برای اینکه بدونید بک لینک بخرید یا نه؟ اگر میخواید بخرید بهترین نوع اون چیه و روش ایجاد اون به چه شکل هستش این مقاله رو مطالعه کنید.

لینک سازی کامنتی

یه روش خیلی کم تاثیر و ضعیف برای لینک سازی، کامنت گذاریه! افراد برای گرفتن بک لینک میان توی مطالب دیگرون کامنت هایی میزارن که با اسمشون ( اسمشون رو کلمه کلیدی میزارن ) به سایت لینک کنن.
دوستان این روش رو من راه تولید کم ارزش ترین بک لینک ها میدونم ولی اگر چنتا نکته رو توی زدن بک لینک کامنتی رعایت  کنید، میتونه خیلی تاثی بک لینک هاتون رو افزایش بده.
  1. سعی کنید سایت های فارسی بک لینک بگیرید.
  2. اگر بتونید از سایت های آتوریتی بالا بک لینک بگیرید خیلی توی کیفیت بکلینکتون موثره
  3. مقالاتیو برای بک لینک گرفتن انتخاب کنید که محتواش زیاد، مفید و خوب باشه و از همه مهم تر موضوع مقاله با موضوع سایت شما همسو و مرتبط باشه.

 

لینک سازی با ساخت وبلاگ

ساخت وبلاگ از سرویس های وبلاگ دهی قوی هم یکی دیگه از بهترین روش های لینک سازیه و من به شخصه راه رو یکی از استاندارد ترین روش های لینک سازی میدونم اما چجوری و با در نظرگرفتن چه نکاتی!؟
  • دوستان توی وبلاگتون مطالب یونیک و مفید قرار بدید و اصلا از محتوای کپی استفاده نکنید. ( یعنی برای وبلاگ هم تولید محتوا کنید )
  • وبلاگتون رو توی گوگل واکشی کنید.
  • روند مطلب گذاری توی وبلاگ هارو مدیریت کنید و سعی کنید هر چند وقت یکبار بطور مرتب این کارو انجام بدید.
  • تعداد لینک های داخل  وبلاگ رو خیلی بالا نبرید چون اگر تعداد لینک خروجی تون بره بالا کیفیت اون وبلاگ شدیدا افت  میکنه و طبیعتا کیفیت بک لینک شما هم میاد پایین.
  • برای هر سایت وبلاگ های مخصوص اون رو بسازید و  اگر میخواید توی پیوند لینک بدید فقط به همون سایت لینک بدید تا مزرعه لینک به وجود نیاد.
  • لینک های توی مطالب رو پایین مطلب بزارید و قبل از اون از گزینه ادامه مطلب استفاده کنید تا صفحه اصلی وبلاگ پر لینک نشه.
ساخت وبلاگ یه روش خیلی خیلی خوب برای تولید بک لینک های فالو هستش و استفاده برای این امکان هم رایگانه پس از دستش ندید فقط یکم زمان بزارید

No comments:

Post a Comment