Saturday 4 April 2020

سبک لباس جان سینا در مراسم های مختلف



جان سینا نزدیک به دو دهه هست که به عنوان کشتی گیر در wwe فعالیت می کند. او به نوعی در مبارزات خود اغلب از شلوار جین استفاده می کند که صنعت شلوار جین رو، رو به رشد نگه داشته است. جان سینا اشاره کرده و گفته که چه کشتی گیران باز نشسته و چه فوق ستاره های wwe وقتی به نمایندگی از wwe جایی می روند، می بایست کت و شلوار و کراوات برتن نمایند، این در حالی است که بسیاری از مردان توان خرید چنین لباسی رو ندارند!
جان سینا سالهاست که به عنوان چهره ی اول wwe شناخته می شود و بسیاری از افراد، او را بزرگترین سوپر استار تاریخ این کمپانی قلمداد می کنند. با توجه به مسابقات عالی و افتخارات فراوان او، بدون شک او یکی از بزرگان wwe محسوب می شود. جان سینا با اینکه مصدومیت های فراوانی را پشت سر گذاشته، هنوز هم که هنوزه توانسته در wwe دوام بیاورد و قدرت خودش رو به رخ بکشد. در ادامه  می خواهیم نوع  لباس پوشیدن سینا را مورد بررسی قرار می دهیم. با ما همراه باشید.
سینا در یکی از مراسم های wwe یک کت و شلوار خاکستری برای خود انتخاب کرده بود. به نظر من کت و شلوار در مراسم های رسمی بد نیست ولی به نظر می رسد که شلوار او بیش از حد برایش بزرگ است. شلوار های بگی سینا در واقع به نوعی او را از یک مرد جنتلمن و باهوش دور نگه میدارد، به هر حال سینا می تونست در این مراسم کت و شلوار بهتری را برای خود انتخاب کند.
در نوع لباس پوشیدن سینا، اغلب نوار های نسبتا عریض روی لباس های رسمی وی وجود دارد که به درستی قابل دیدن نیستند. لباس های رسمی او اغلب خاکستری است. البته دوست دختر سابق جان سینا یعنی نیکی بلا سبب شده بود که او تیپ و ظاهرش کمی بهتر شود. هر چند که دوست دختر جان سینا یعنی نیکی بلا با یک مرد دیگه ایه آشنا میشه و به جان سینا خیانت می کند.
حضور در یک برنامه زنده با حضور Kelly و Michael
در یک برنامه زنده جان سینا در کنار Kelly و Michael حضور داشت. این پخش زنده در فلوریدا بود. از نکات قابل توجه این برنامه تلویزیونی می توان به تیپ عجیب و غریب جان سینا اشاره کرد که کفش های قهوه رنگ او در این تیپ و استایل خیلی ضایع بود. جان سینا یک کت و شلوار آبی با یک کراوات نارنجی رنگ برای خود انتخاب کرده بود که این رنگ ها با هم اصلا تطابقی ندارد. رنگ ها در این ست به نوعی زننده و از ظاهر آراسته ی سینا فاصله گرفته است.
منبع:


No comments:

Post a Comment