Friday 19 February 2021

چطور با قدرت ضمیر ناخوداگاه پول را سریع جذب کنیم؟

 همه ما انسان ها ارزشمند هستیم و به دلیل ورودی های نامناسب به ناخوداگاه ما احساس ارزشمندی از ما گرفته شده است اما حقیقت این است که این واقعیت ، جذب سریع پول می تواند رخ دهد.

جذب سریع پول واقعی و امکان پذیر است اما ممکن است وقتی در مورد جذب سریع پول فکر کنید واقعی به نظر نرسد.

فرض کنید قصد خرید کالایی را دارید که ارزش آن ۱۰ هزار تومان است شما به فروشنده پیشنهاد ۸ هزار تومان را می دهید و در نهایت روی قیمت ۹ هزار تومان به توافق می رسید. در این مثال فقط چگونگی کار اقتصاد را به شما نشان دادیم.

وقتی مردم هزینه ای را پرداخت می کنند ،روی آنچه را که در ذهن خود درک می کنند ، توافق می کنند و هزینه آن را می پردازند ، در نهایت ارزش آن کالا را به انها نشان میدهد. به عنوان مثال ، یک کیسه هویج از یک نقاشی رنگ روغن اصلی ون گوگ ارزش درک شده بسیار متفاوتی خواهد داشت.

با این حال ، این واقعیت که شما درک کننده و همچنین خالق ارزش هستید – به معنای این است که شما قدرت جذب ثروت را دارید.


نکته اصلی درک این موضوع است که شما ارزشمند هستید.

همه ما انسان ها ارزشمند هستیم و به دلیل ورودی های نامناسب به ناخودگاه ما احساس ارزشمندی از ما گرفته شده است اما حقیقت این است که این واقعیت ، قدرت ثروتمند کردن شما را دارد زیرا ذهن شما تحت کنترل شماست.

در ادامه ۳ روش قدرتمند را برای شما نشان می دهیم که می توانید از ذهنتان برای جذب ثروت و فراوانی استفاده کنید .

اما بهتر است ابتدا آنچه را که می گوییم اثبات کنم. پول چگونه می تواند حالت ذهنی داشته باشد؟

تکنیک جذب سریع پول شماره ۱: اصل اسکورج

شخصیت رمان چالز دیکنز ۱۸۴۳ (Ebenezer Scrooge)

لحظه ای در مورد خلاقیت معروف دیکنز یعنی Ebenezer Scrooge تأمل کنید. آیا قبل از شب کریسمس ، او پول نقد داشت؟ بله ، اما او مانند یک بدبخت زندگی می کرد.
کاری که سه ارواح در این رمان انجام دادند تغییر ذهنیت او در مورد پول بود ، آنها او را تبدیل به یک شاه ثروتمندتر نکردند!

“اوه بله اما میبینیم که Scrooge گریه می کنید ” زیرا در واقع پول کافی داشت. ” من می خواهم پول و موفقیت را جذب کنم اما نمی توانم نظر خود را تغییر دهم و بزرگترین و چرب ترین غاز بازار را بخرم. “

نکته ای که باید بدانیم این است که پول هرگز نتیجه پایانی یا شادی شما را ایجاد نمی کند، مهم نیست که چه قدر پول دارید یا در حال حاضر فاقد آن هستید. پول Scrooge فایده ای برای او نداشت تا اینکه او شروع به گسترش پول در اطراف خود کرد. هنگامی که او این کار را انجام داد ، خوشبختی زیادی به سمت او جریان پیدا کرد . ما نگفته ایم که در سال نو چه مشکلی در تجارت او رخ داده است ، اما اتفاقی که بعد از این مشکلا رخ داد مهم است زیرا تجارت او بهتر شد و مردم می خواستند با او تجارت کنند.

البته بله درست است که فقط یک فیلم است اما عمیقا میدانیم که این حقیقت است و افراد زیادی در دنیای واقعی با تغییر نگرش خود نسبت به پول به موفقیت های رویایی خود رسیده اند.

هیچ کس مانع از گسترش مهربانی و حسن نیت نیست حتی اگر عید کریسمس نباشد از همین امروز میتوانید لبخند بزنید و مهربانی را گسترش دهید.

آیا این باعث جذب سریع پول به سمت شما خواهد شد؟ بله این یک فرصت برای برقراری ارتباطات با دیگر افراد است که ممکن است به ایجاد روابط تجاری شود یا میتوانید غرور و کینه ورزی را امتحان کنید انتخاب با خودتان است.

No comments:

Post a Comment