Sunday 17 April 2022

کتری برقی

 

کتری برقی خوب چی بخرم؟ مهم ترین دلیلی که مردم روش سنتی تهیه چای را کنار می گذارند وقت گیر بودن آن است. کتری های برقی به بخشی جدایی ناپذیر از تجهیزات مدرن آشپزخانه تبدیل شده اند که می توانند همان مقدار آب را سریع تر از کتری های سنتی معمولی بجوشانند. در عین حال ، هیچ خطری در استفاده از آنها وجود ندارد و برای هر بار استفاده بسیار سریعتر تنظیم می شوند. خرید کتری برقی در حال حاضر به یکی از موارد اصلی لوازم آشپزخانه تبدیل شده است و مانند همه انواع کتری محبوب است. اگر شما هم قصد استفاده از برق برای جوشاندن آب و کنار گذاشتن روش های سنتی را دارید ، با راهنمای خرید بهترین کتری برقی بازار همراه باشید تا با بهترین مارک کتری برقی ایرانی و خارجی آشنا شوید.

انواع کتری برقی را بشناسیم

کتری شیشه ای برقی

کتری های برقی با ظاهری شفاف و تمیز مزایای زیادی دارند. این کتری های برقی شیشه ای زیبا و زیبا چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند و از مواد بی ضرری ساخته شده است. اما ضعف اصلی آنها انعطاف پذیری و آسیب پذیری زیاد آنهاست.

 

کتری برقی فلزی

قوری های فلزی علاوه بر ظاهر زیبا ، ظریف و مدرن ، ضعف قوری های شیشه ای را با دوام کافی جبران می کنند. علاوه بر این ، استفاده از فولاد ضد زنگ در این نوع کتری ظاهر درخشان آن را حفظ می کند.

 

کتری پلاستیکی

یکی از مزایای قوری های پلاستیکی مقاومت در برابر ضربه است. علاوه بر این ، پلاستیک ارزان تر از سایر مواد است. بنابراین ، قوری های پلاستیکی ارزان تر از سایر قوری ها هستند.

 

نکات مهم در خرید بهترین کتری برقی ارزان قیمت

جنس بدنه کتری برقی

کتری های برقی از مواد مختلفی مانند پلاستیک ، فلز و شیشه ساخته شده اند. توصیه می کنیم قوری های فولادی ضد زنگ تهیه کنید که هم بادوام بوده و هم در بین خریداران محبوبیت بیشتری نسبت به سایر قوری ها داشته باشد.

 

صدای کتری

البته صدای کتری بلندتر از کتری گاز معمولی است ، اما برخی از خریداران از صدای کتری های برقی ناراضی هستند ، در حالی که برخی دیگر هیچ مشکلی با کتری های برقی قوی ندارند. اگر صدای کتری برای شما اهمیت زیادی دارد ، بهتر است قبل از خرید کتری نظرات را بررسی کنید و ببینید نظر خریداران در مورد صدای این کتری چیست.

 

طراحی ظاهر یک کتری برقی

اگرچه این نباید بر عملکرد یا نحوه جوشیدن آن تأثیر بگذارد ، اما از آنجایی که یک وسیله آشپزخانه است که قرار است جلوی چشم شما باشد ، بهتر است آن را با توجه به ظاهر و چیدمان آشپزخانه انتخاب کنید ، به عنوان مثال اگر همه ظروف آشپزخانه از نقره و فولاد ساخته شده است ، بهتر است این کتری برقی نیز از نقره و فولاد باشد.

 

امکان تنظیم دما

توانایی تنظیم دما برای انتخاب و خرید کتری برقی بسیار مهم است. حقیقت این است که هرگز نباید به فکر تهیه چای سبز ، چای ، چای سیاه و همچنین قهوه و سایر نوشیدنی های گرم در همان دما باشید! اما خوب ، از آنجایی که ما ایرانی ها عموماً فقط آب را در دمای خاصی می جوشانیم تا نوشیدنی هایمان را آماده کنیم ، این ویژگی چندان مهم نیست ، اما در واقع توانایی تنظیم دما این فرصت را برای شما مصرف کنندگان عزیز فراهم می کند. به شما امکان می دهد هر نوع نوشیدنی گرم را با توجه به نقطه جوش خود امتحان کنید.

 

آسان برای استفاده

کتری برقی یکی از آن محصولات آشپزخانه است که حداقل 3 تا 4 بار در روز استفاده می شود. سهولت استفاده از این محصول نکته مهم دیگری است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. راحتی این کتری به وجود دکمه ها در محل مناسب ، دسته های ایمن و ضد لغزش و عملکردهای گرمایش ، وزن مناسب و موارد دیگر محدود می شود.

 

جنس کتری برقی

فرقی نمی کند کتری برقی باشد یا معمولی. زیرا تقریباً همه این محصولات از شیشه ، پلاستیک ، فلز یا کامپوزیت ساخته می شوند. نکته مهمی که باید در این زمینه بدانید این است که کتری های پلاستیکی آنقدر بر طعم آب جوش تأثیر می گذارند که ممکن است برای همه خوشایند نباشد. از سوی دیگر ، توصیه می کنیم هنگام خرید کتری برقی به دنبال محصولات فولادی ضد زنگ باشید که از دوام و استقبال سایر خریداران در سراسر جهان برخوردار باشد.

 

سرعت جوشاندن آب

دلیل اصلی خرید کتری برقی جوشاندن سریع آب برای تهیه یک فنجان چای یا قهوه است. بنابراین ، اگر محصولی که بدنبال آن هستید سرعت عمل سریع تری نسبت به اجاق گاز و مایکروویو برای آب جوش نداشته باشد ، خرید آن به هیچ وجه قابل توجیه نخواهد بود.

 

اندازه و ظرفیت کتری

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید کتری برقی باید به آن توجه داشته باشید اندازه و ظرفیت کتری است. امروزه کتری های برقی با ظرفیت های مختلف طراحی و تولید می شوند و آخرین حجم آنها برای خرید و استفاده 2 لیتر است که بدیهی است هر خریدار و خانواده ای باید این دستگاه را با توجه به میزان استفاده از آن خریداری کنند. ظرفیت مناسب اندازه کتری باید متناسب با فضای آشپزخانه شما باشد.

 

امنیت بیشتر با استفاده از کتری های برقی

مدلهای معمولی و ساده موجود در بازار هیچ سنسوری برای جلوگیری از گرما پس از جوشاندن آب ندارند. یکی از دلایل اصلی آتش سوزی کتری ها هستند که بدون مراقبت رها می شوند. مدلهای برقی مزیت بزرگی نسبت به مدلهای معمولی دارند و این خاموش شدن خودکار پس از گرم شدن آب است. بنابراین ، دستگاه به محض جوشیدن خاموش می شود تا از گرم شدن بیش از حد و احتراق بدنه جلوگیری شود. علاوه بر این ، برخی از مدل های خاص از مارک های معتبر قابلیت تنظیم دما را دارند. این به شما کنترل بیشتری بر گرمای ورودی به مایعات می دهد.

 

قیمت بهترین کتری برقی

قیمت کتری های برقی یکی از نکات مهم در راهنمای خرید کتری برقی است که هرکدام گزینه های متفاوتی دارند و همچنین از مواد مختلف و از مارک های مختلف تهیه شده اند ، بنابراین هریک از آنها قیمت متفاوتی دارند. و قیمت یک کتری برقی را نمی توان دقیقاً گفت که چقدر است.

No comments:

Post a Comment