Friday 18 November 2022

قیمت چاپ تقویم اختصاصی در تهران

  قیمت تقویم ، می تواند به عوامل زیادی بستگی داشته باشد، مواردی مثل نوع کاغذی که برای چاپ تقویم رومیزی اختصاصی استفاده می شود، کیفیت چاپ تقویم که بسیار در قیمت تقویم تاثیر گذار است.

برای چاپ انواع تقویم از دو نوع کیفیت چاپ استفاده می شود، یکی چاپ آفست و دیگری چاپ دیجیتال ، که چاپ افست معمولا مدت زمان بیشتری طول می کشد که مراحل چاپ محصول انجام شود ، اما چاپ افست از کیفیت بالایی برخوردار است.

اما چاپ دیجیتال تقویم یا همان چاپ فوری در زمان کوتاه تر و در تیراژ های مختلف می تواند انجام شود، و کیفیت چاپ آن یک مقدار نسبت به چاپ افست کم تر است.

قیمت چاپ تقویم در تهران و انواع تقویم رومیزی ارزان تر می باشد آن هم به خاطر تخفیفاتی که تعلق می گیرد.

قیمت چاپ تقویم رومیزی

قیمت چاپ تقویم رومیزی به عوامل مختلفی بستگی دارد که به آن می پردازیم، این عوامل می توانند شامل قیمت دلار ، مواد اولیه استفاده شده ، حق کارخانه و … باشد.

قیمت چاپ تقویم رومیزی و قیمت تقویم دیواری را نمی توان مشخص کرد زیرا هر روز شامل تغییراتی است و به بالا و یا پایین می رود.

برای اینکه از بروزترین قیمت ها خبردار شوید به شما پیشنهاد می کنیم که با مشاوران ما تماس بگیرید و قیمت روز و لحظه ای را دریافت کنید.

قیمت تقویم دیواری

قیمت تقویم دیواری نیز مانند سایر تقویم ها به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان قیمت مقطوعی را ارائه داد.

بهتر است که قبل از اینکه نسبت به خرید و یا سفارش تقویم اقدام کنید با مشاوران ما تماس بگیرید و به صورت کامل با قیمت آن آشناییت داشته باشید.

همچنین شما می توانید در کنار اینکه قیمت تقویم دیواری را دربیاورید می توانید از نمونه تقویم دیواری نیز دیدن کنید و نمونه کار های موفق ما را دیدن کنید.

همچنین می توانید برای دریافت قیمت انواع تقویم دیواری با ما تماس بگیرید.

No comments:

Post a Comment