Monday 8 October 2018

چرا خرید بک لینک برای سئو بد است؟

چرا خرید بک لینک برای سئو بد است؟

در این ویژگی خاص اگر بخواهید بدانید که چرا خرید لینک بد است و آیا خرید لینک به جستجوگرها صدمه می‌زند پاسخ چیست؟

اگر نگران رتبه‌بندی خود در آینده هستید این هشدار را جدی بگیرید. در شرایط ساده لینک مانند رای به گوگل می‌باشد. لینک های بیشتر می‌تواند به سایت کمک کند تا در انتخابات جستجوی گوگل برنده باشد، مشکل اینجاست که مردم فقط یک سر قضیه را می‌دانند و فکر می‌کنند که با خرید لینک قطعا در انتخابات برنده اند اما مسئله پیچیده‌تر از این حرف هاست.گوگل اجازه می‌دهد که برخی لینک ها نسبت به دیگران وزن بیشتری داشته باشند، اگر که آن‌ها در تمام منابع قابل اعتماد باشند.همچنین ثابت‌شده است که واژگان نزدیکی زیادی با لینک ها دارند و به وسیله چیزی که صفحه به آن لینک شده می‌توانند موضوع سایت را دریابند؛ مثلا بسیاری از مردم  آمازون را بانام کتاب» لینک کرده اند، پس گوگل یک رای برای آمازون بانام کتاب صادر کرده است تا زمانی که کسی واژه کتاب را جستجو می‌کند این سایت را پیدا کند، مسلما اگر شما کلمه ماشین را جستجو کنید سایت آمازون را در رتبه‌بندی جستجو پیدا نخواهید کرد.

چرا خرید بک لینک برای سئو بد است؟ | سایت سازان | طراحی سایت
گوگل همچنین به برخی طراحی سایت ها اعتماد ندارد، آن‌ها ممکن است بدون وزن راهشان را ادامه دهند. بدتر از همه زمانی است که معتقد باشد سایتی به خاطر استفاده از لینکی باید مجازات شود. اگر مطمئن شود که سایتی لین خریداری کرده است سخت مجازاتش می‌کند.
گوگل می‌تواند بفهمد که لینک ها در شرایط مختلفی خریداری‌شده‌اند، مثلا ایمیل‌های دریافتی که به عنوان اسپم شناخته می‌شوند از طرف تیم گوگل شناسایی‌شده‌اند تا اجازه ورود به اینباکس را نداشته باشند.اگر این منابع کافی نیست، گوگل مردم را تشویق می‌کند که سایت هایی که لینک خریداری می‌کنند را گزارش دهند، این کار برای همه به خصوص کسانی که گرفتار این دسته از سایت ها شده اند بسیار خوب است.خرید لینک به معنای میان‌بر زدن برای برنده شدن در انتخابات گوگل است، اما این را مطمئن باشید که اگر لینک حالا برایتان سود داشته باشد در دراز مدت ضرری جبران نشدنی به شما خواهد زد.
اگر شما به دنبال لینک های خوب هستید بدانید که بهترین راه، وقت‌گیرترین آن است.برای موضوعاتی که می‌خواهید پیدا شود جستجو کنید، سایت هایی که بالا به نظر می‌رسند را بررسی کنید. سایت هایی را پیدا کنید که با شما در رقابت نیستند و به آن‌ها مراجعه کنید.مطلبی در سایت خوددارید که برای سایت های دیگر مفید باشد؟ اگر دارید پس ممکن است به راحتی از سایت های دیگر لینک بگیرید. فراموش نکنید که محتوا در سئو بسیار مهم است.


چرا خرید بک لینک برای سئو بد است؟ | سایت سازان | طراحی سایت

مردم هنوز هم در جستجوی بهترین راه هستند، به دنبال تکنیک های موفقیت مثل اینفوگرافیک و یا وبلاگ نویسی به صورت مهمان. اما عامل مهم در اینجا این است که بلاگر ها چیزی به کسی که به صورت مهمان می‌نویسد نمی‌دهند، پست هایتان را به سایت هایی ارائه دهید که مطمئنید مخاطبان زیادی آن‌ها را می‌خوانند.
اگر می خواهید بک لینک بخرید ولی طرز صحیحش رو نمی دانید راهنمای کامل خرید بک لینک را بخوانید.

No comments:

Post a Comment