Monday 29 October 2018

قاب گوشی اپل آیفون




 
اگر به دنبال بزرگ‌ترین آیفون موجود در بازار هستید،  به نظر مي‌رسد گوشی  iPhone XS Max گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما باشد. این گوشی با داشتن نمایشگری 6.5 اینچی و پنل OLED، بزرگ‌ترین نمایشگر میان گوشی‌های شرکت اپل را در دارد. بنابراین‌ شما می‌توانید تصاویر و ویدیوهای خود را بر روی این گوشی غول‌پیکر به راحتی تماشا کنید. ساکنان کوپرتینو بر روی این گوشی از چیپست A12 Bionic استفاده کرده‌اند که باعث شده این گوشی از لحاظ سخت‌افزاری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. اما ظاهر گوشی چطور؟ آیا ظاهر گوشی هم می‌تواند با گوشی‌های برتر بازار رقابت کند؟
بدون شک می‌توان گفت که قاب آيفون XS Max یکی از زیباترین محصولات موجود در بازار است. شرکت اپل برای پوشاندن بدنه‌ی فلزی گوشی از شیشه استفاده کرده که به زیبایی گوشی افزوده است. با این وجود، بدنه‌ی شیشه‌ای این محصول می‌تواند در مقابل ضربات بسیار آسیب‌پذیر باشد. بنابراین، به نظر مي‌رسد اگر به حفظ ظاهر گوشی اهمیت می‌دهید، باید به سراغ خرید قاب بروید. در خرید قاب گوشی باید نکاتی را مد نظر قرار دهید اما سوال اصلی اینجاست که بهترین قاب موجود در بازار برای گوشی‌  iPhone XS Max چیست؟
قاب فوق‌العاده باریک شرکت Peel
همان‌طور که اشاره کردیم، بدنه‌ی فلزی گوشی  iPhone XS Max توسط شیششه پوشانده شده و استفاده از قاب گوشی اپل آیفون انتخاب هوشمندانه‌ای به نظر مي‌رسد. اما همین قاب گوشی مي‌تواند جلوی زیبایی گوشی را بگیرد اما قاب گوشی شرکت Peel در اینجا به کمک شما می‌آید. این نوع قاب‌ها با داشتن ضخامت 0.35 میلی‌متری بسیار نازک هستند و در رنگ‌های متنوع و زیبایی عرضه‌ شده‌اند. ضخامت این قاب به حدی است که حتی بعد از چند روز ممکن است فراموش کنید که بر روی گوشی خود قاب قرار داده‌اید. با این وجود، ضخامت بسیار نازک قاب گوشی Peel شاید از گوشی  iPhone XS Max در مقابل ضربات بسیار شدید محافظت کاملی به عمل نیاورد، اما قطعا در مقابل ضربات خفیف‌تر و خط و خش‌های احتمالی از گوشی شما محافظت خواهد کرد. بنابراین، اگر میان دو گزینه‌ی بدون قاب و قاب گوشی شک دارید، ما به شما قاب فوق‌العاده باریک شرکت Peel برای گوشی  iPhone XS Max را پیشنهاد می‌کنیم.
قاب هیبریدی Spigen برای آیفون xs max
قاب‌های شرکت Spigen معمولا قاب‌های بسیار معروفی هستند که می‌توانند از گوشی شما مراقبت کنند و قاب گوشی اولترا هیبریدی  iPhone XS Max نیز از این مسئله مستثنی نیست. این قاب شامل چند جنس متفاوت است. در قسمتی از این قاب ضربه‌گیر ترموپلاستیک TPU به کار گرفته شده و در قسمت پشتی از بدنه‌ای پلاستیکی بهره برده شده تا بتواند قاب آیفون XS Max را در مقابل انواع و اقسام تهدیدات مختلف محافظت کند. جنس TPU بر روی این قاب چسبندگی بیشتری را با انگشتان شما ایجاد می‌کنند و قسمت شفاف پشتی قاب نیز نمایی مناسب از گوشی به شما می‌دهد. در کناره‌های قاب نیز از تشکچه‌های مخصوصی استفاده شده تا گوشی در مقابل ضربات محافظت بیشتری شود. طراحی قاب طوری صورت گرفته که بعد از مدت زمانی مشخص، رنگ آن از بین نرود.
قاب Evo Luxe شرکت  Tech21برای آیفون xs max
اگر به دنبال گزینه‌ای متفاوت‌تر هستیم، قاب گوشی Evo Luxe‌ شرکت Tech21 را برای گوشی آيفون XS Max پیشنهاد می‌کنیم. این قاب با جنس TPU تولید شده و از جنس خاص دیگری تحت عنوان فلکس‌شاک بهره می‌برد. این جنس به گفته‌ی شرکت Tech21، مقاوم‌ و پیشرفته‌ترین مواد به کار گرفته شده برای مقابله با ضربات بوده و می‌تواند از گوشی شما در مقابل ضربات تا ارتفاع 3.5 متری محافظت کند. قسمت پشتی قاب نیز از جنس تقریبا پارچه‌ای ساخته شده که چسبندگی مناسبی را با دستان شما ایجاد می‌کند. کناره‌های این قاب برای محافظت بیشتر از نمایشگر گوشی آیفون XS Max برآمدگی کوچکی دارند. بنابراین، قاب گوشی Evo Luxe با محافظت کامل، بیشتر برای کسانی که به انجام فعالیت‌های ورزشی می‌پردازند می‌تواند مفید واقع شود اما در مجموع، محافظت بسیار خوبی را از گوشی به عمل می‌آورد.
قاب ضدآب Hitcase Splash گوشی xs max
گوشی‌هوشمند iPhone XS Max تاییدیه‌ی IP68 را دریافت کرده و می‌تواند در عمق 1.5 متری آب به مدت یک ساعت دوام بیاورد. با این وجود، اگر هنوز هم از این بابت خیال‌تان راحت نشده، می‌توانید به سراغ قاب گوشی ضدآب Hitcase Splash برای این گوشی بروید تا اسمارت‌فون گران‌قیمت شما در محیط مرطوب آسیب نبیند. این قاب ضدآب به راحتی از گوشی شما در شرایط مختلف محافظت می‌کند و از مواد TPU و پلی‌کربونات ساخته شده است. ضخامت این قاب شاید کمی بیش از اندازه باشد اما بدون شک این محصول می‌تواند محافظت کاملی را از گوشی به ارمغان بیاورد. قاب‌های ضدآب معمولا ضخامت زیادی دارند و طراحی آن‌ها نیز شاید همانند دیگر قاب‌‌ها چشم‌نواز نباشد اما به بهترین شکل ممکن به وظیفه‌ی یک قاب به خوبی عمل می‌کنند.
قاب گوشی UAG  سری Trooper
در برخی مواقع، محافظت تنها وظیفه‌ی قاب‌ گوشی نیست و انتظارات بیشتری از آن‌ها می‌رود. قاب گوشی UAG سری Trooper در این مواقع می‌تواند انتاظرات شما را برآورده کند. این قاب با داشتن بدنه‌ای مستحکم به بهترین شکل ممکن از گوشی آیفون XS Max محافظت می‌کند اما در قسمتی از این قاب، مکانی برای قراردادن پول نقد یا کارت‌های اعتباری شما تعبیه شده است. بنابراین، محصول مورد اشاره برای کسانی که به دنبال قاب گوشی کیفی می‌گردند می‌تواند بسیار مفید واقع شود. ضخامت این قاب به خاطر محافظت فوق‌العاده‌ی آن کمی زیاد است اما اگر از این موضوع بگذریم، با قاب گوشی فوق‌العاده‌ای طرف هستیم.
قاب گوشی Nomad  محافظ ایفون ایکس اس مکس
هیچ‌چیز همانند بدنه‌ای چرمی نمی‌تواند استیال متفاوتی را به گوشی اضافه کند. بنابراین، اگر به دنبال قاب فوق‌العاده شیکی هستید می‌توانید قاب گوشی Nomad برای iPhone XS Max را تهیه کنید. این قاب ضدضربه از جنس‌های متفاوتی نظیر پلی‌کربونات ساخته شده تا اسمارت‌فون شما را در مقابل ضربات محافظت کند. در کنار این موارد، در کناره‌های قاب از جنس TPU به کار گرفته شده تا قاب ضدضربه Nomad بتواند محافظت بیشتری به عمل آورد. در نهایت، قاب گوشی Nomad از چرم محبوب Horween استفاده کرده تا ظاهری کاملا منحصربه‌فرد را به گوشی آیفون XS Max اضافه کند. این قاب شاید برای هر کسی ساخته نشده باشد اما اگر به دنبال این هستید که تفاوت ظاهری منحصربه‌فردی را علاوه بر محافظت کامل در گوشی ایجاد کنید، می‌توانید به سراغ محصول مورد اشاره بروید.
قاب چوبی Grovemade زیبایی خاص برای گوشی xs max
در دنیایی دیگری از قاب‌های گوشی، قاب چوبی Grovemade قرار گرفته است. این قاب‌ها از جنس چوب Walnut در شهر پورت‌لند آمریکا تولید شده و با طراحی خاص خود می‌تواند ظاهری متفاوت را در iPhone XS Max ایجاد کند. این محصول نسبت به دیگر قاب‌های چوبی نازک‌تر بوده اما برخلاف دیگر قاب‌ها، به وسیله‌ی چسب به گوشی اضافه می‌شود. بنابراین، اگر قاب‌های متفاوتی را بر روی گوشی خود قرار می‌دهید، قاب چوبی Grovemade نمی‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در کنار این موارد، جنس چوبی آن همانند دیگر قاب‌های معرفی شده نمی‌تواند محافظت کاملی از گوشی را ایجاد کند. با این وجود، اگر قاب‌های چوبی را به خاطر طراحی خاص‌شان مي‌پسندید، گزینه‌ای بهتر از قاب گوشی Grovemade نخواهید داشت.
قاب Candyshell شرکت Speck گزینه مناسب برای آیفون   xs max
معمولا قاب‌های Speck‌ طراحی خاص خود را دارند و قاب Canyshell این شرکت طراحی متمایزی را به خود گرفته و از قاب‌های خاص و متفاوت Speck خاص‌تر و متفاوت‌تر شده است. طراحی فوق‌العاده‌ی این قاب از دو لایه‌ی TPU و پلی‌کربونات ساخته شده که به گفته‌ی شرکت سازنده، می‌تواند به خوبی در مقابل ضربات دوام بیاورد. کناره‌های این قاب کمی برآمدگی دارند تا نمایشگر آيفون XS Max در مقابل ضربات شدید آسیب‌پذیر نباشد. علاوه بر این، محصول مورد اشاره چسبندگی بسیار بالایی داشته و به راحتی می‌توانید آن را در دستان خود بگیرید. این قاب برای رسیدن به استانداردهای نظامی آزمایش ضربه‌ی خود را پس داده و می‌تواند از گوشی iPhone XS Max شما کاملا محافظت کند.
قاب گوشی کیفی Ted Baker  ظاهر کلاسیک xs max
یکی دیگر از قاب‌هایی که طراحی خاصی دارند، قاب گوشی Ted Baker، برند مطرح دنیای مد و فشن بریتانیا است. این قاب از چرم Vegan ساخته شده و قسمت طلایی رنگ آن از پلی‌کربنات طراحی شده تا بتواند از گوشی محافظت کاملی را به عمل‌آورد. علاوه بر این، قسمت جداگانه‌ای از این قاب برای نگه‌داری پول نقد یا کارت‌های اعتباری شما تعبیه شده است. بدنه‌ی چرمی قاب در هنگامی که از گوشی خود استفاده نمی‌کنید، نمایشگر آيفون XS Max را پوشش می‌دهد و در صورتی که از گوشی استفاده کنید، این بدنه‌ی چرمی با داشتن آهن‌ربا به بدنه‌ی عقب قاب گوشی می‌چسبد. علاوه بر این، آینه نیز برای این قاب تعبیه شده تا در هنگامی که بیرون از منزل هستید، بتوانید ظاهر خود را همیشه در بالاترین سطح خود نگه دارید.

 منبع : نشت آپ

No comments:

Post a Comment